Sajtó

"Amikor a Müpában felcsendült ez a dal, kicsit azért meghökkentem. Ráadásul megtudtam, nem csak Budapest, Berlin is egy trágyadomb, és mind a kettő bekaphatja. Konzervatív prekoncepcióm egy német-magyar irodalmi sanzonesttel kapcsolatban rögvest megdőlt, de a nem kifejezetten konvencionális megközelítés kellemes meglepetés volt."
Mi lelkesíthet úgy, mint egy Fradi-meccs? - könyvesblog, 2014. szeptember 17.

"De a melankolikus, akár szirupos, giccses mókázások is előfordulnak a repertoárjukban (lásd Egy rendes férj, Gyújtsunk rá című dalokat). Aki tehát szakavatott amatőrök múltat és jelent egyszerre megidéző, változatos, szórakoztató zenei előadására vágyik a Budapest Bárnál politikusabb vonalon, annak, ha tetszik, ha nem, számolnia kell a nemi szerepeket egyszerre vállaló, ugyanakkor karikírozó ötössel."
"Jöjjenek a nők!" - Vasárnapi Hírek, 2013. november 3.

HVG, 2013. október 30.

"Nemrégiben azonban elkészült a Hanem Zenekar első klipje. Az előadott dalnak már a címe maga az expresszivitás: Frrrancba!, s a folytatás nem okoz csalódást: “… a rohadt parlamenttel”. A különösen az elmúlt néhány évben folyamatosan és megállíthatatlanul emelkedő nemzetünk politikai hangulatát alighanem tökéletesen megragadó alkotás az adaptálás remeke."
Frrrancba! - gepnarancs.hu, 2013. július 9.

"Gondolnak valamit a világról, ez dalaik alapján le sem tagadható – persze miért is akarnák letagadni. Dalaik amúgy nőiesek, beszólogatósak, harcosak, nemritkán a férfiakkal a célkeresztben. Persze nem a pasikat akarják provokálni, felesleges lenne megsértődni, hanem a férfidominanciájú társadalomnak szólnak be, nem mellőzve az öniróniát sem."
Hanemek harca - Népszabadság, 2013. február 20.

"Öt felszabadult nő muzsikál, most nincs munka és nincsen gyerek, s ahogy össze-összenéznek a szűkös színpadon, abban ott van a próbatermi cinkosság, és ez a közönséget is berántja."
Csak csajok - litera.hu, 2013. január 29.

"A körben Eisemann Mihály egyik dalával kezdték az estet, én ekkor kicsit megrettentem, milyen operett-világba kerültem. De aztán ezt a zenei stílust hátrahagyva argentin tangót játszottak – legtöbbet Astor Piazzola művei közül. Viszont zenéjükből nem a vérforraló, macsócsábító, vörös rózsát szájban hurcoló világ elevenedett meg, hanem inkább a párizsi kávéházak sejlettek fel a naplementében."
Závada Pál a fürdőben fütyült - mormota.blog.hu, 2011. szept. 9.

"De nem is ez a közös éneklés aratta a legnagyobb sikert, hanem a María de Buenos Aires című Piazzola-tangóopera You soy María című dalának magyar változata, Bíró Kriszta előadásában. A dal új szöveget kapott Parti Nagy Lajostól, annyira erőset, hogy fél este erről beszélt mindenki."